'Glazen Tulp houdt Nederland toonaangevend'

27-07-2020    09:17   |    Royal FloraHolland

Noviteiten en vernieuwing zijn belangrijk voor onze sierteeltsector. Retail specialisten zoals Zyon Group BV onderscheiden zich door noviteiten te ondersteunen bij de marktintroductie in de retailkanalen.

Ronald Arkesteijn is Commercieel Manager bij Zyon Group BV, leverancier van bloemen, planten en geschenkartikelen aan retail-ketens in heel Europa. Via presentaties maakt Zyon noviteiten kenbaar aan haar klanten. In overleg met de kweker wordt er ook gebruik gemaakt van social media. "Noviteiten en de Glazen Tulp houden Nederland als sierteeltland toonaangevend. De Glazen Tulp moet voor de kwekers/veredelaars een stimulans zijn om constant noviteiten te ontwikkelen. Wij kunnen ons onderscheiden door de noviteiten op de juiste wijze te ondersteunen bij een marktintroductie in de retailkanalen."

Wat vindt Ronald van de Glazen Tulp Award en de genomineerden van 2021? "De Glazen Tulp is absoluut een meerwaarde! Kwekers en veredelaars moeten op deze manier in de spotlight gezet worden als dank voor het constant verbeteren van het aanbod. Achter iedere genomineerde schuilt een verhaal en gedachte waarom het artikel gezien wordt als nominatie. Dit verhaal moet duidelijk kenbaar gemaakt worden aan de jury om de juiste keuzes te kunnen maken. Belangrijk is wel dat een noviteit een duidelijk onderscheidend vermogen voor de consument heeft."


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws